2011. április 22., péntek

1. fejezet

Sziasztok Joan vagyok! 17 éves...másodéves a gimiben. Forks-ban élek a húgommal Angela-val. Ő 15 és most első éves. Imádjuk egymást amennyire csak lehet. Örülök, hogy nem választottak el minket kicsiként. Szüleink elváltak és mi anyuval élünk együtt és az új pasijával aki a helyi rendőr főnök Charlie Swan. Jó fej bár én nem csípem őt annyira. Angela jobban szereti de nem rajong érte ő sem azért. van még egy 20 éves lány aki elköltözött már tőle. Nem találkoztunk még vele. Vagyis csak én nem. Mert én szokásomhoz híven  a könyvtárban emésztettem magamat.
Na mindegy! Egyszer úgy is találkozom vele az fix.
Reggel korán keltem és már siettem is öltözködni. Egy csőfarmert és póló mellett döntöttem. Hajam kifésültem és gyorsan felkontyoltam. Összepakoltam a táskámat és már siettem is lefelé a lépcsőn.
Leérve bekaptam pár falatot és már ültem is a motorra. Angela-nak is van de ő általában kocsival jön.
Mire beértem a suliba mindenki kint volt. Nem nagyon barátkoztam össze annyira senkivel sem. Angela merő ellentétem...Ő mindenkivel jóban van és a suli szem fénye.
Mire kimondtam magamban már meg is jött. Kiszállt és már mindenki körülvette őt. Én bementem egyenesen a szekrényemhez. Éppen indulni akartam mikor beleütköztem valakibe. Földre zuhantam. Elvörösödtem teljesen. Mindenki engem figyelt.
Kezét nyújtotta. Elfogadtam és szemeibe néztem. Megállt bennem még az ütő is. Szemeibe néztem azokba az aranybarna szemekbe...Azt sem tudtam hova nézzek. Felhúzott.
- Elnézést nem néztem magam el! - mondta.
A hangjától földbe gyökereztem. Éreztem hideg kezeimet amint enyémet fogja és nem engedi el. Elmosolyodtam ezen.
- Nekem kellett volna figyelnem! - dadogtam nagy nehezen.
Ekkor egy alacsony lány suhant mellé és ez az isten gyorsan elengedte a kezemet. A lánnyal összekulcsolták.
- Szia Alice Cullen vagyok! - mondta.
- Szia! Joan Shay!
Á...Cullen akkor Bella is velük van vagy otthon. ezen túllépve köszöntem el tőlük és sietem az órámra. Alice is velem volt. Leült mellém. nagyon mosolygott. bevallom bejön a barátja és idegesít Alice mosolygása. Egész órán furcsán méregetett és szemügyre vett. Azt hittem, hogyha nem lesz vége az órának felképelem őt!

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Kértétek a chatben (Rathbone-akták), hogy nézzünk be hozzátok, és véleményezzünk :) Nos, én benéztem hozzátok, és szeretném megosztani az észrevételeim. Az nagyon tetszett, hogy igyekeztetek rendesen bemutatni a szereplőket, mindeközben pedig maradt még néhány talány is, viszont a helyesíráson lenne még mit javítani. Egy béta mindenképpen segítene, ezt csak ajánlani tudom, mert amellett, hogy javítja a helyesírási hibákat, még a szöveget is rendszerezi, formázza. A másik, ami számomra zavaró volt, az a bejegyzések betűtípusa. Néhol úgy kellett bogarásznom, hogy mit is akartatok írni. Úgyhogy szerintem válthatnátok valami jobban olvashatóra. Persze ezek tényleg csak tanácsok, amiket vagy megfogadtok, vagy nem. Mindenesetre beleolvasok egy későbbi fejezetbe is, mert hát senki sem született íróként kezdi a blogolást :)

    Csók, Angel

    VálaszTörlés