2011. április 25., hétfő

4.fejezet

/Angela szemszöge/

Az első órán még úgy el-el nézegettük egymást, Edwarddal. Ha mondhatjuk úgy 21. századi kifejezéssel szemeztünk egymással... Aztán kicsöngettek és már mentem is...Út közben Joan-al is találkoztam aki rettentő ideges volt. Odasiettem. Akkor szokott olyan nem is tudom milyen lenni. Elmesélte hogy mi volt és hogy mi van. Én meg jól kiosztottam pasik terén.(Mint mint mindig! Mint pl.:tavaly mikor az a végzős is akart vele járni! Hát ilyen meg kell szokni!(nekem már sikerült)) Aztán következett a második órácska. Ismét Edward mellett... Haah de jó érzés is volt! Valami fenolmenális! Pont mint 6.-kban.... az már egy másik sztori! És akkor elkezdtünk nagyon halkan beszélgetni mivel közös munka volt. Ilyenkor imádom a kémia tanárt...szinte már olvas a gondolataimban.
-Te Angela!
-Igen én vagyok az!
-A nővéred neve a Joan az ugye ha jól tudom kissé hasonlít a The Runaways egyik frontemberének a nevére! Mondjuk.. Joan Jett-ere!
-Hát igen!És ráadásul ebben a slusszpoén, hogy még pici kora óta imádja! Én meg inkább Cherrie Curie-s vagyok! Na mindegy! Te milyen előadókat vagy zenéket szeretsz?
-Hát azt kissé hosszú lenne elmagyarázni főleg azért mert egy sem jut hirtelen az eszembe!
Ezen mind ketten halkan nevetgéltünk úgy hogy a drága kedves tanár ne vegye észre. De valami gyönyörű a mosolya. Azt mondtam magamban hogy:"Gyerekek olvadozok! Kérek egy kanalat!" És ő erre úgy reagált mintha halotta volna. Nagyon édes! Majd jött a harmadik óra amikor külön kellett dolgoznunk és összehajtott papír csúsztatott oda nekem. Elvettem tőle és már olvastam is.
"Micsi?" 
Az írása nagyon gyönyörű volt. De már gyorsan válaszoltam is rá. 
"Sajnos Dolgozni kell az órán! :(" 
Visszacsúsztattam és láttam ahogy csak mosolyog ezen.
 "Nyugi!!! Majd csak túléled valahogy! Ahogy mindenki más is ezen a bolygón!!"
Akaratom ellenére is mosolyogtam csak ezen. 
"Az én egyik osztálytársam még általánosban IMÁDTA A SULIT!"
"Egészségére!"
Majd kicsöngettek és együtt mentünk ebédelni. Persze az én drága nővérem csak úgy nézett minket mint hal a szatyorban! Vettem kaját de Edward nem...
Odamentem Joan-hoz és leültem mellé. 
- Zavarok? - kérdezte Edward. 
- Nem de hogy! - mondta Joan mosolyogva és Edward leült mellém. 
A többi Cullen is bejött és pont Joan-nal szembe ültek le. Joan hirtelen kivirult és csak mosolygott és nagyon zavarba jött. Edward arca hirtelen komor és mérges lett. Oda pillantottam és az egyik méz szőke hajú srác meg Joan felé mosolygott. Ebben csak az volt a megdöbbentő, hogy a srác ezét egy másik csaj fogta. 
- Mi? Joan te egy...WOW! Büszke vagyok rád! - mondtam. 
- Jaj hagyj már! - mondta. 
Majd felállt és a srác felé indult meg. 

2 megjegyzés:

  1. Sziia!:)
    Ez is jóó lett :) De akk most Edward haragszik Joan-ra? :( És mi lesz Alice-el és Jasperrel?
    várom a kvöit
    pusszi

    VálaszTörlés
  2. Nem haragszik rá csak megemlítette a dolgot. És minden ki fog derülni ígérem.

    VálaszTörlés