2011. április 23., szombat

2. fejezet

Sziasztok Angela vagyok!15 éves és első éves a suliban! Anyukámmal és az én drága szemem fénye nővéremmel lakok!!! És az anyum új pasijával Charlie Swannal!! Jó fej,vagyis mikor hogy..... Na mindegy. Az a lényeg hogy neki van egy lánya,akit Bellának hívnak.Habár még nem találkoztunk vele de érzem hogy szupi jó fej! Vagyis hát én mindenkiről ezt gondolom kivéve akiről nem! Na szóval az én nővérkém motorral ment én meg kocsival. Kocsi az biztonságosabb. Mikor bértem a suliba egyből mindenki körül vett engemet. Annyira izé volt hogy alig bírtam órára menni.Mindenki oda jött hogy szia hogy vagy?! Meg ehhez hasonló hülyeségekkel. De csak gondoltam azért mert én vagyok rendőrfönők lánya és senki sem akar bajba kerüni!Mondjuk ennyiből ő hozzá is oda tolonghattak volna. Na mindegy azért kicsit élvezem is ezt a bánás módot vagy nem tudom. Mondjuk azért is lehet mert benne vagyok a tánccsoportban az énekkarban és a diáktanácsban is. Na mindegy! Akarok menni a szekrényemhez és egyszer csak beleütközök egy magas hófehér bőrű srácba aki tiszta helyes meg cuki meg minden. Elnézést kért tőlem és én is tőle.Vele mentem órára az én "drága jó tanárom" ültetést csinált ahogy ő mondaná:
-Átültetjük a virágokat másik cserépbe!
Néha ilyenkor nagyon idegesítő tud lenni! Hogy úgy őszintén elmondjam. És engem pont mellé ültetett. és először kissé nagyon nem akart beszélni de aztán halkan kezet nyujtottam neki és belenéztem abba a gyönyörű szép aranybarna szemébe! Kicsit elmerültem benne de gyorsan me gis szólaltam.
-Anglea Shay vagyok és te?
-Edward Cullen vagyok! Örvendek!
Hangja bársonyos és könnyed volt. Majd a Cullen néven kicsit megakadtam majd már kérdeztem is tőle.
-Helló, te véletlenül nem ismered Bella Cullen-t?
Erre nem válaszolt semmit és az órát csendben és egyfolytában őt néztem ő meg engem. Legszívesebben megkérdeztem volna mi a baja de nem tettem. Majd egy papírt csúsztatott oda nekem.
"Honnan ismered Bellát?"
Kézírása gyönyörű volt.
"A mostoha tesóm. Charlie pedig a nevelő apám!"
Visszaúsztattam és már jött is a válasz.
"Jó tudni. Bella a volt feleségem!"
Lefagytam. Akkor ezért van mos Bella azzal az izmos sráccal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése