2011. április 24., vasárnap

3. fejezet

/Angela szemszöge/

Edward fürkészve nézte arcomat... Kérdezni akartam éppen mikor a csengő is megszólalt és már mentünk is. Kicsit bezavart a dolog de örültem is egyben. Edward tényleg helyes gyerek és nagyon be is jön nekem, remélem azért van esélyem nála.
A nővérem egy alacsony és gyönyörű lány mellett jött ki. Elköszönt és szörnyülködve sietett oda hozzám.
- Azt hittem soha nem lesz vége ennek az órának!
- Na mesélj!
- Az a csaj akivel kijöttem Alice és egész órán olyan furcsa volt.
- Nekem mondod. Képzeld Bella ex-e is itt tanul. Vele voltam órán és tök helyes.
- Már megint a pasik!
- Én legalább kimondom. Te meg elbújsz minden elől! Tavaly is az a végzős akart veled járni te meg lepasszoltad!
Ő nem mondott semmit csak ott hagyott.


/Joan szemszöge/

A tavalyi évemről nem akarok nyilatkozni az biztos. El akarom már felejteni ami akkor történt és a jövőre gondolok és az érettségire.
Siettem a következő órámra és láttam Jasper miközben az én helyemen ül. Odamentem és ledobtam a cuccaim.
- Mellém ülhetsz de a helyemre ne! Arra allergiás a tanár!
Jasper azonnal felnézett rám és felállt majd a mellettem lévő székre ült le.
- Sajnálom!
- Semmi! - mondtam és leültem mellé.
Hamar csöngettek is de Nem tudtam figyelni mert láttam, hogy ez a helyes srác engem figyel.
- Jasper Hale vagyok! - nyújtotta felém kezét.
- Joan Shay! - mondtam és kezet fogtunk.
- Mint Joan Jett! - mosolygott rám.
- Ebben csak az a poén, hogy szeretem is őt!
Ő is csak mosolygott rám és én azt hittem elfolyok. Csodálatos féloldalas mosolya volt neki. Elpirultam és újra a könyvembe vetettem magamat. Néha óvatosan oda néztem és engem nézett. Éreztem ahogy egyre vörösödök.
Ekkor egy lapot csúsztatott oda hozzám.
"Suli után van programod?"
Már írtam is gyorsan.
"Miért?"
Majd csak elmosolyodott.
"Én kérdeztem előbb. És gondoltam elmehetnénk valamerre!"
Na most mi legyen...Kezemben forgattam a tollamat.
"Jó legyen....remélem nem kocsival vagy!"
"Miért?"
"Mert én motorral!"
Nem jött a válasz mert megszólalt a csengő. Összepakoltunk és együtt indultunk el majd haladtunk a folyosón.  Mindenki minket nézett.
- Alice majd hazaviszi a kocsit és én vezetek! - mondta mosolyogva.
- Rendben van!
Bementem az ebédlőbe Jasper-el és Alice kicsit gonoszan nézett rám. Odajött és megragadta Jasper kezét és kimentek az udvarra. Én vettem magamnak kaját és leültem egy üres asztalhoz. Hamarosan Angela és egy magas bronzhajú srác jöttek be nevetgélve.

2 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Nagyon jóóó :D kíváncsi vagyok mit fognak Jasperék csinálni :)
    várom a kövit
    pusszi

    VálaszTörlés
  2. sziaa:D
    most találtam rá a blogodra de nagyon tetszik:]
    remélem haamr hozod a kövit.puszi
    Dóri

    VálaszTörlés