2011. május 10., kedd

7. fejezet

/Joan szemszöge/

Jasper nagyon elcseszett mindent köztünk. Jó lett volna de elegem van már belőle. Angi is csak ellenem van. Nem tudom miért utál ennyire. Tudja nagyon jól, hogy nem szeretek pasizni...inkább vagyok egyedül mint egy sráccal. De drága édesanyám is olyan mint a húgom...Amikor Jasper-el oda értünk akkor is ők csak mosolyogtak mint a tejbe tök. Annyira idegesítő ez már néha. A kajálás közben semmi kedvem nem volt enni csak turkáltam a kajában. Aztán Charlie megelégelte és már ki is ömlött belőle a düh. 
- Nekem ebből elegem van. Mi a fene van köztetek? - tért rá egyből a lényegre. 
- Nem mindegy neked? - kérdeztem vissza gúnyosan. 
- Az apád vagyok...jogom van tudni. 
Na nálam itt lett vége ennek a vitának. Levágtam a villámat és idegesen álltam fel. 
- Nem vagy az apám és soha nem is leszel az! - kiabáltam és kirohantam. 
Nem érdekelt mit tesz de ő soha nem lesz az apám. Elegem van belőle és készen van. Erre hirtelen Alice termett előttem. Féltem tőle....bevallom őszintén. Mi van ha tudja és utál miatta? 
- Nem haragszom rád! Carlisle és a többiek is tudják már, hogy én és Jas nem vagyunk egymáshoz valóak. 
- Mi van? 
Őszintén szólva meglepett! Nagyon is meglepett ez a mondat. Jó azzal tisztában voltam, hogy Jasper és Alice között nem felhőtlen a kapcsolat de erre azért nem számítottam.
- Mert tudom, hogy Jasper miatt van gipszben a kezed és Jasper elég félénk srác! Soha nem tenné ezt ha nem szeretne!
Alice szavai mélyen érintettek. Szeret...de akkor miért nem várt? Miért nem képes?
Felkavartak a szavai. De hiszen Alice ujján ott virít a szívecskés gyűrűje amit fogadni merek akár az életembe is, hogy Jasper adott neki.
Biztos voltam ebben és féltem is.
- Alice én...Nem tudom...Bejön Jasper meg minden... - éreztem, hogy arcomon halovány pír ül ki. - De te és ő együtt vagytok és...ezt nem fogom felforgatni.
Mondtam és leültem a lépcsőre. Alice vett egy nagy levegőt és leguggolt elém. Megfogta a kezemet.
- Hidd el nekem azzal tennél örömöt ha meghallgatnád és összejönnél vele. Nem kérem, hogy most azonnal de hidd el ő téged szeret.
Felállt és elment tőlem. Beült sárga sportkocsijába és elhajtott. Kezemben éreztem valamit így gyorsan megnéztem. Alice szívecskés gyűrűje hevert a kezemben.
Felálltam és besiettem. Odacsaptam Charlie mellé.
- Merre laknak a Cullen-ek? - kérdeztem idegesen.
- Mi ért? - kérdezte.
- Alice nagyon nagy hülyeséget csinált.
Befejezték a vacsorát és már ültünk be a kocsijába egyenesen a Cullen ház felé.
Mire odaértünk idegesen szálltam ki és siettem be a házba. A nappaliban egy csomó mindenki volt de Alice sehol.
- Alice hol van? - kérdeztem.
- Még nem jött meg! - mondta Edward.
Idegesen járkáltam fel s alá a nappaliban és vártam Alice mikor ér be. 

2 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Jóó rész lett:) Alice nagyon aranyos volt, de azt nem értem miért adta oda a gyűrűjét Joannak :)
    várom a kövit
    pusszi

    VálaszTörlés
  2. Szia....Alice ugya jövőbe lát...inn rdemélem már rájossz! :)

    VálaszTörlés