2011. május 12., csütörtök

8.fejezet

/Angela szemszöge/


Miután elmentünk a kórházból és elmentünk vacsizni eléggé... hogy is mondjam... feszült volt a levegő habár nagyon nem is csodálkozok. Majd lezajlott egy kissé nagyon durva vita anyáék elmentek a Cullenékhez de engem nem akartak otthon hagyni mert hogy még a végén "eladnám a házunkat". És én meg csak mondtam hogy nyugi nyugi! Ha eladom akkor is csak jó pénzért! Persze ez csak egy kis feszkó oldó volt de hát nem igen oldott semmit. Anyu is velük ment mert ő is kissé na jó nem nagyon de azért mégis jóban volt a Cullenékkal.
Én meg csak gyorsan felrohantam a szobámba még mielőtt meggondolták volna magukat és itt maradna valaki. Elővettem a ruhámat egy kisgatyát meg egy pólót ami nem éppen a legkisebb volt hanem jó kis csicsikálós póló volt. Igaz hogy "nagyon hideg" volt de én valahogy sosem fázok! Csak néha.....
Megfürödtem és megmostam a hajam és nagy nehezen kibontottam és megszárítotam majd lementem és bekapcsoltam a TV-t, hát minden nagyon sz@r volt szóval betettem a Mamma Mia!-t és jött a Honey,Honey és elkezdtem énekelni meg táncikolni és jaj imádok táncolni meg énekelni kiskorunkba mindig sok mindent adtunk elő Joannal az eszményi szerzök:Mi ketten koreográfus,stb:Mi! Úgy hogy ez a vérünkben folyik sőt a szívünkben! Úgy mint mikor Anti Bácsi Befolyásolható volt! Ejjj a RÉGI SZÉP IDŐK!! Igaz még máig adunk elő dolgokat csak csak már nem azzal a lendülettel és érzéssel még mikor még apa volt előttünk és nem Charlie mondjuk nem arról van szó hogy nem bírom mert igen de hát mégsem ugyanaz! Na szóval nagyba nézegetem majd kikapcsolom nézegelődök hogy mi van a hütőben hát találtam energia italt... és szerintem erről az egy dologról megfeledkeztek. Mert ha én egyszer elkezdek inni abból semmi jó nem sül ki. És ez szokás szerint a hagyomány kedvéért így is volt. És egyszer csak azon kapom magam hogy megy a magnómba az It's My Life. És elkezdek ugrálni jó hangosan énekelgetni meg minden egyszer csak valaki csönget és ordítottam hogy:
-Megyek már!
Azt hittem hogy megjöttek Joanék de nem, Edward volt az. Nem tudtam elképzelni hogy mit keres itt ezért csak ennyit tudtam neki mondani:
-Helló! Mizu? Hogy hogy itt agy?
-Hát tudod csak erre járkáltam nézelőtdem meg ilyenek...
-Este 10 órakor?
-Mért? Van aki ilyenkor kap ihletet!
-Na szépen áruld  el hogy ki küldött?
-Jó. Anyukád mondta hogy jöjjek el mert hátha valami hülyeséget csinálsz. Habár ahogy elnézem eddig még nem volt semmi!
-Hohoh, te azt csak hiszed öregem!
-Há' tudod ki az öreg én nem!
-Igazad van! Ez a mondat benne van az én "anyanyelvemben". Khmmm: Én nem öregszem, én csak idősödök!Ezt jegyezd meg rendben van!
-Megjegyeztem. Eltárolva minden!
-Az a jó! És nem jönnél esetleg beljebb?
-Ó dehogynem! És mit csináltál addig míg én nem jöttem?
-Hát éppenséggel előkészűltem ahhoz hogy az It's My Life-nak a refrénjét énekeljem csak pont akkor jöttél Te és elrontottad a költői hatást!
-Ó hogy oda ne rohanjak meg vissza!!
-Hát tudod ez a mondat a legjobb ezért hát most, gyere meg mutigálom a szobámat oksa?
-Rendben van. Menjünk!
-Erre van gyere csak!
Majd mutattam neki a szobám felé vezető utat és beértünk és nézelődött mindenfele mutattam neki fényképeket a gyerekkorunkról a "fellépéseinkről" és nem is gondoltam volna hogy ezt mondom de most már biztosan szeretem őt és úgy éreztem hogy ő is így érez és egyszer csak egymás szemébe néztünk. teljesen elvesztem azokban a gyönyörű szemekben.
Ara hirtelen közeledett felém mikor is ajkaink összeértek. Ajkai jéghidegek voltak de egyben mámorítóak is. Nem mondom, hogy ez olyan rendes franciás csók volt hanem egy puszi ami roppant hosszú volt de nem érdekelt. Edward eltávolodott tőlem.
- Angi én saj...
Nem engedtem, hogy befejezze. Azonnal ajkaira tapadtam és bátran kijelenhetem ez volt első igazi csókom. Keze csípőmre csúszott és én gyönyörű hajába markoltam.
Hirtelen autó pakolást hallottunk és eltávolodtam Edwardtól. Kinéztem az ablakon és Joan meg a többiek jöttek meg.
- Megjöttek! - mondtam.
Joan nagyon de nagyon feszült volt. Előre féltem már tőle.  



Itt van az It's My Life vidije:



És a Mamma Mia!-ból a Honey,Honey:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése