2011. május 19., csütörtök

10.fejezet

KÉRJÜK A KOMIKAAAAAT!!!!


/Angela szemszöge/

Miután elment Edward azután vissza felsiettem a szobába és leskelődtem Joanék után és Nem láttam azoktól a grrr... fáktól szóval..... annyit láttam hogy csókolznak aztán anya felkiált hogy :
-Kicsim, gyere vacsora!
Én meg mint aki nem is tudom mi történt:
-Jól van Anyu mindjárt megyek!!
-Siess jó!! Mert Joan is mindjárt jön!!
Erre én:
-Persze Anyu én is attól féleeek!!!
-Tessék?
-Áh... semmi!
Majd én is lementem és Joan is bejött és eltelt a vacsi jó hangosan telt el mert Charlie kérdezősködött.
-És mit csináltál ezzel az Edward kölyökkel?
-Áh semmi különöset. De mivel Anya rám uszította ezért nem tudtam semmi érdekeset sem csinálni!
-És nem volt semmi csók vagy valami?
-Mi van most hogy Joan meg Jasper ez most engem is arra kötelez fel hogy nekem is járnom meg csókolóznom kell valakivel? Na jól van én jól laktam!
-De hát Angi, van csirkeragú is!
-Jól van akkor még maradhatok egy kicsikét!
Majd megettük a vacsit én beszélgettem egy kicsit még Anyuval erről is arról is hogy mi volt a suliban meg hogy nem csináltam-e olyanokat mint régebben! És aztán felrohantam és hirtelen megcsörrent a telóm azon a hangon amin már körülbelül 2 éve.... És Jhon volt az. Nem tudtam miért hív ezért csak felvettem "lazán" és köszöntem neki:
-Helló Jhon mizu? Rég beszéltünk már! Mi történt?
-Hát már hiányoztál, és gondoltam felhívlak hogy mi van ott kint és hogy van egy nagy hírem!
-Mi?? Mi?? Áruuuld el!!!
-Hát lehet hogy kinézünk hozzátok!!
-Na ne hülyéskedj!!
-Hát nem hülyéskedek!! Mert komolyan!! És ugye nincs semmi programod?!
-Hát én nem tudok róla de ha lesz bármilyen is akkor miattad csak miattad lemondom!
-Jaaaj ugyan máár!! A 2 éve nem látod legjobb barátodért kötelező lemondani minden programot!
-Jaaj mááár nagyon várom!
-Oksa! És mi van ott kint?
És csak tovább beszélgettünk és bejött Joan miután befejeztük a beszélgetést és megkérdezte:
-Na ki volt az? Várj kitalálom Jhon?
-Igen ő volt az!! Jön valamikor ide ki!! Jaaj és próbálj meg nem bunkón viselkedni!
-Én mikor viselkedtem utoljára bunkón?
-Őszintén hát egy olyan pár órával ezelőtt!
-Mármint vele!
-Jah hát vele még sosem!
-Na látod! És nem félsz hogy valami léket tesz a közötted meg az Edward közötti érzés közt?
-Kéérlek!! Az a csók csak egy véletlen pillanat volt meg minden!
-Milyen csók vagy mi van??!!
-Jah hát tényleg nem mondtam volna?!!
-Neem! Mesélj csak! Látom mindenkit meg fertőznek!
-Na 1 ez csak véletlen volt és semmi komoly! És mutogattam neki régi kicsi képeket meg mikor felléptünk meg minden! És akkor a szemébe néztem és véletlenül elcsattant egy csók! Ennyi kész! Nincs köztünk semmi! Nem úgy mint 6.-ban!
-Kérlek! Akkor most mi van köztetek? - kérdezte kicsit zavartan
-Csak szimpla barátság van és ennyi!
-Ugyan már! Én felismerem a szerelmet!
-Még pont Te mondod!
-Igen, Én mondom!
-Na akkor menjünk aludni!
-Jó éjszakát! Majd holnap úgy is szombat akkor majd kivesézzük tovább a dolgokat!
-Jó oké!
Majd Joan kiment és aludtunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése