2011. június 2., csütörtök

11. fejezet

Sziasztok Joan vagyok....Rövid a feji...csak azért mert nem jönnek a komik és ez nagyon zavar...Kérek mindenkit, hogy ÍRJON KOMÍÍÍT...ha csak egy szó is de legalább valami...
A szavazás lezárul! Eredmény :
                                              

KIT LÁTNÁTOK SZÍVESEN PÁR FEJIN KERESZTÜL A BLOGON? - Nina Dobrev nyert 7 kerek szavazattal.

A VENDÉGSZEREPLŐ KINEK LEGYEN A LEGJOBB BARÁTNŐJE? - Angela Shay lett a nyertes  8 kerek szavazattal. 

 




Randira hívsz?



Visszamentem a szobámba és a fürdő felé vettem az irányt.Gyorsan letusoltam és végig csak Jasper hideg kezének érintése volt az ami a csípőmön nyomta a súlyt. Elmosolyodtam ezen...Ahogy hideg ajkait enyémhez nyomja és nyelvével enyémet keresi...kirázott a hideg tőle.
Mire kikászálódtam a zuhany alól megtörölköztem és felvettem a piszimet majd visszamentem az ágyamhoz. Éppen ledőltem mikor a telefonom megszólalt. Felvettem de ismeretlen számot mutatott.
- Haló. itt Joan Shay!
- Szia Joan! Jasper vagyok!
Amint kimondta a nevét elmosolyodtam. Felálltam és elindultam lefelé. Mosolyogva, nevetgélve beszélgettünk a telefonba. A konyhában anyu és Charlie voltak.
- És holnap ráérsz? - kérdezte.
- Holnap szombat...Persze! - mondtam.
- Elmegyünk valamerre?
- Most randira akarsz hívni? - kérdeztem mosolyogva.
Charlie kérdőn figyelt rám de nem érdekelt. Óvatosan öntöttem magamnak egy pohár tejet majd visszatettem a hűtőbe.
- Igen! Akkor randizunk holnap?
Kicsit elnevettem magam.
- Igen. És mégis hová megyünk?
- Meglepetés.
- Na már! - nyafogtam mire ő csak felnevetett. - De azért tudom kell mert így nem tudom mit vegyek fel..
- Nem kell csiri-csáré ruha. Add önmagad!
Még sokat beszéltünk de amint láttam, hogy éjfél elköszöntem tőle és már mentem is, hogy lefeküdjek aludni.
Nagyon várom mi lesz holnap de egyben izgulok is. Randim lesz Jasper Hale-val...már most nagyon izgulok akkor mi lesz holnap velem...egyáltalán hová fog vinni.
Az álmom Jasper-el volt...Olyan vidámok voltunk..De amint kilépett a napra csillogott. és itt riadtam fel. De vajon mit jelent ez az álom?
Amint kinéztem az ablakon szakadt az eső! Szép nap egy randira.. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése