2011. június 17., péntek

14. fejezet

/Angela szemszöge/

Chels nagyokat nézett és csak ámult és bámult hogy Joan Shaynek a félénk Joan Shay-nek barátja van. Nagyon el volt hallva a látványtól. Mi után Joan és Jasper elmentek felviharoztunk a szobámba mert Chelsnek van mit mesélnie és nekem is van mit mesélnem az ő számára. És ő kezdte a sztorizgatást:
-Nos, szóval.... Úgy jöttünk össze Milo-val hogy volt az elsősöknek a Fecske Tábor és mi válalkoztunk arra hogy leszünk "idegen vezetők" és akkor egyszer csak kettesben maradtunk és összejöttünk!!!- mondta mosolyogva.
-Na gyerekek, ha én most ott vagyok akkor még mindig utáljátok egymást!
-Hát igen!Te kis kapcsolat romboló!!- ezen mind a ketten csak nevettünk.
-Én??!! Ugyan máááár!!!!
-Igen te, nem is..... Bon Jovi!!
-Hé!!!!! Ez sértő volt..... Bon Jovi részéről!!- mondtam.
-Hát látod! És neked van valaki a láthatáron?!
-Hááááááát..... igazából....... de nem is annyira!!! - mondtam kicsit sejtelmesen.
-Na hát mesélj már miről maradtam le!?
-Hát van egy srác Edward Cullen és hát ő vele hát ő mikor egyedül hagytak engem anyám elküldte hozzám felügyelőnek és elcsattant egy csók de nem volt semmi érdekes azután már csak barátok vagyunk!!!!
-Jaaj te lány!!-és fejbe vágott a párnával.- Mindig elszalasztod a jó pasikat!
-Én?!!! Nem tudom hogy 5.-ben meg 6.-ban kihagyta ki a számára a Nagy Ő-t!!!
-Az más tészta, ő 8.-as volt és én meg nem és elment és már nem is láttam többet és ennyi volt a Nagy Ő-ből!!
-Perszeee!! Úgy mint én hogy megnyomtah a Shiftet meg a kis ő-t és megtaláltam a nagy Ő-t!!??
-Nem hanem ez már más!! Ez már érzem hogy komoly!!
-Én is attól félek!! Mondjuk igen, attól félek!!! - mondtam.
-Jaaj nem kell ám ilyennek lenned! Amúgy miért van bekarikázva a naptáradba ez a mai nap?
-Mert ma van telihold! És erről jut eszembe este fél 12-kor ki kell szöknünk az ablakon! Mert akkor jó csak a hold fénye!!!!Rendben van????
-Igeeen!! Már alig vááárom!!!

                                                                 *****
Eljött az este megmondtam Chelsnek hogy nem kell annyira melegbe öltöznie én csak egy csőfarmert és egy hosszú pólót vettem fel, Chels körülbelül ugyan ezt. Kiugrottunk az ablakon. Szerencsére a szüleim sem vették észre így nyugodtam mehettünk.
-Na Chels, erre gyere!!
A régi játszó térre mentünk ki ahol még a hinták fent voltak. Pontosabban ott voltam ahol szoktam lógni esténként és suli után is!!
-Na ide jöttünk és pontosan éjfél van! Most van legmagasabban a hold és most a legjobb a kilátás meg minden! Hölgyem kérem üljön le ide!
-Köszönöm szépen hogy meg engedi!!
-Jaaj semmi gond nincs effelől! Bármikor önnek!!
-Akkor jól van!
És együtt nevettünk ezen hintáztunk kibeszéltük a dolgainkat és egyszer csak ott termett Alice és Edward a hintáknál voltak és én is és Chels is megijedtünk és Alice így szólt:
-Jaaj sziasztok lányok jaj de örülök hogy itt vagytok és hogy nincs semmi bajotok!
-Edward ezt meg hogy érti a nővéred?! - kérdeztem.
-Alice a húgom!
-Mindegy! - kicsit belepirultam ebbe.
Chels végig csak mosolygott ezen.
- Jaj! menj már oda és csókold meg! - suttogta a fülembe Chels.
Hezitáltam. Végül is miért ne? Jó pasi és megéri! Felálltam és odamentem elé. Ő mintha tudta volna mit akarok. Átkarolta derekamat és csak csókoltuk egymást! Annyira jó érzés öntött el.
Amint eltávolodtunk viháncolást hallottunk az árok felől.
- Jasper ne! - hallottam meg nővérem sikítását.
- Ne ellenkezz! Még te akartad! - mondta Jasper.

1 megjegyzés:

  1. Wow!!! Ez jó feji volt. Kíváncsi vok a folytatásra!!!

    Dina

    VálaszTörlés