2011. június 13., hétfő

13. fejezet

Randi a szőke herceggel


/Joan szemszöge/

Kicsit megdöbbentem azok hallatán, hogy a két ősi ellenség hirtelen egymásba szeretett de nem foglalkoztam vele. Ma ugyanis jól fogom érezni magamat Jasper társaságában. Az idő kezdett kicsit jobb lenni. Csak borús volt az ég de már nem esett az eső. A nappaliban beszélgettünk, anya én Angi és Chelse. Közben anyu kiment, hogy csinál valami ebédet. A telefonom is csörgött. Jasper számát jelezte. hirtelen egy nagy mosoly húzódott arcomra.
- Szia! - vettem fel mosolyogva.
- Szia! Remélem még nem gondoltad meg magadat!
- Most, hogy mondod...
Erre ő nyafogott én meg csak nevettem.
- Nyugi nem!
- Viszont nem lenne baj, ha hozzánk jönnél át?
- Nem! Örömmel megyek!
Még egy kicsit beszélgettünk majd már le is tettük. Chelse kérdőn figyelt rám. Nem mondtam semmit sem.
- Ááá! Ez nekem fáj skacok! - nyafogott Angi. - Joan este randira megy!
- Mi? - kérdezte döbbenten. - Te? Egy sráccal? randira? Ez most egy beugratós show?
- Jaj hagyjatok már! - durciztam.
Felálltam és felmentem a szobámba. Igen rosszul esett amint Chelse mondott de nem tehetek róla. Néha kicsit túlságosan is sértődékeny vagyok. Bezárkóztam a szobámba és nekiláttam gyorsan néhány leckémnek. Nem nagyon sikerült valami szépen de legalább holnap ennyivel kevesebb dolgom lesz majd.
De amint az órára néztem kicsit megijedtem. Már négy óra volt és ötre jön Jasper. Gyorsan nekiláttam letusolni és felöltözni.
Egy csőfarmert, csíkos felsőt választottam magamnak. Hajamat kivasaltam és egy-két tincset begöndörítettem. Majd egy halvány sminket is tettem fel.
Lesiettem és a piros csukát és a kis bőrdzsekimet kaptam magamra. Majd visszamentem a szobámba és egy kis táskába beletettem néhány holmit ami majd kelleni fog nekem. Lementem és csengettek. Charlie nyitott ajtót. Pont akit nem akartam. jasper odajött és egy puszit adott a homlokomra. Chelse szinte már tátott szájjal nézte végig.
- Oké! ez tényleg egy átverés! - mondta és bement a nappaliba.
- Kicsim ezt tedd el! Fő a biztonság!
Majd óvatosan a kezembe nyomott egy doboz óvszert.
- Anyu! Hagyj a hülyeségeiddel! - mondtam idegesen.
- Csak tedd el! Megnyugtatnál vele!
Gyorsan eltettem, hogy Jasper még véletlenül se vegye észre. Megragadtam a csuklóját és kihúztam a házból. Beültünk a kocsijából és teljesen égett a pofám anyám miatt.
- Bocsi..anyám egy kicsit...
- Semmi baj! Láttam mit adott! És..el is hiszem, hogy kicsi...zavarban vagy! - mosolygott rám.
Nem válaszoltam semmit sem.
***
Már órák óta a Cullen nappaliban vagyunk. Alice folyamatosan csacsog velem és csak várom a pillanatot, hogy jasper elvigyen fel az emeletre. De mintha csak meghallotta volna gondolataimat jött oda és indultunk fel az emeletre.
- Köszi! - suttogtam.
- Nincs mit!
Megfogtuk egymás kezét és az egyik szobába vitt! Azt mondta az ő szobája. Nagyon tetszett az egész berendezése. Sok könyvel és íróasztallal ami tele van sok cuccal. A dzsekim lent van...oké a telefonom is abban van. Nem érdekes. Jasper bezárta az ajtót! gondolom Alice miatt. Örültem is neki. Leültem az ágyra ő meg mögém és feljebb húzott magához. Tetszett az egész szituáció. Megfordultam és az ölében öltem. Lejjebb toltam magamat. Azonnal ajkaira tapadtam és csak csókoltuk egymást. Hirtelen ötlettől vezérelve kezem az ingéhez csúszott és lassan kezdte kigombolni.
De mire észbe kaptam már alatta voltam és a pólómat szedte le. Egyik kezével a melltartóm alá nyúlt és megfogta mellemet mire belőlem egy jóleső nyögés szakadt ki. Ő hirtelen megállt és felült. Én visszacsúsztattam magamra a melltartómat és felültem.
- Valami baj van? - kérdeztem.
- Nem lehet! Ezt nem!
Nem értettem miket mond. Miért nem lehetne? Ő olyan régi típusú srác lenne?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése