2011. június 9., csütörtök

12. fejezet

/Angela Szemszöge/


Az álmaim mostanában olyan semmilyenek. Nincs benne semmi értelem, mert csak egy folytában egy csillagot látok ami a legjobban világit az égen. Mikor felkeltünk Joan nagyon vidám jött le és telefonon beszélt Jasperrel és igen nagyon nevetgéltek és igent mondott egy randira. Na végre van valami! Már annyira várom! Vissza felmentem a szobámba s megint csörgött a telefonom és Chels hívott. A legjobb barátnőm volt vagyis hát még mindig az de már vagy 1 hónapja nem beszéltünk és így vettem fel:
-Szia Csajszi!! Jó hogy hívsz. Mi történt veled mond csak?
-Hát megvilágosodtam! Képzeld van pasim!!! - mondta nagyon vidáman.
-Na ne hülyéskedj! És ki a szerencsés nyertes?
-Nem hazudhatok neked, a Milo!! - erre majd leesett az állam.
-Na ne!! Pedig régebben utáltad őt! Most meg há!!
-Hát így hozta a sors. - mondta nevetve.
-Mondjuk az úgy van ha valakit utálsz akkor abból lesz a nagy szerelem!
-Ez igaz! De egy valami vagyis valaki mindig is örök lesz!
-Ki vagy mi?
-Hát a himnusz!
És egyszerre elkezdtük énekelni a "himnuszunkat" hogy:
"Álmaim fénylő üvegén, gyümölcs fáink tetején, Pálinka szerelmem légy az enyém!
Nyújtsd hát a karod felém, nélküled meghalok én! Pálinka szerelmem légy hát az enyém!"
Mikor befejeztük a "himnuszunkat" akkor lementem és anya kérdezte:
-Chels volt az igaz?
-Igen!! Honnan tudtad?
-Hallottam a Pálinka dalt! - mosolygott anyu 
-Jah az más! - válaszoltam. 
Majd Charlie megkérdezte:
-Ki az a Chels?
-Angi legjobb barátnője!-mondta anyu. - Áldott egy lélek!
-Jaj Anyu most jut csak eszembe nem fogod ki találni hogy kivel jött össze Chels!
-Na kivel kicsim? - kérdezte kíváncsian
-Képzeld csak el Milo-val!
-Komolyan??!! De hát utálták egymást! - ámult anyu.
-De mit mondtam mindig is?
-Igen,igen tudom!
Majd lejött Joan is és ezt mondta:
-Hugicám, hallottam mikor beszéltél Chelssel telón, tényleg össze jött Milo-val?
-Ahha! Pedig utálták egymást és most! Mondjuk én megjósoltam hogy így lesz! Szóval....
-Jaj és kérdezted hogy nem akar-e kijönni egy pár napra?
-Nem, de jó hogy mondod fel is fogom hívni!
És csöngettek az ajtón igaz hogy ott voltam egy lépésnyire minenkitől de ordítottam hogy:
-Majd én kinyitom anyu!
Mikor kinyitottam ott állt Chels a cuccaival és csak mosoly volt az arcán és az enyémen is. Amiről azt következtettem hogy már talána repülőtérről hívott engem de nem voltam benne annyira biztos.




Íme Nina Dobrev egy képe fotósorozatból mivel ő játssza ugye Chelset:
                                                                                                                                                

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nemrég kezdtem olvasni a történetet, és nagyon tetszik. Csak a terjedelmén és a megfogalmazáson kéne javítani, de majd idővel belejöttök. Szeretnék veletek barátkozni, így megkérnélek titeket, ha nem gond, akkor adjátok meg az msn címeteket, hogy tudjunk beszélgetni. A fejezet nagyon jó lett, és már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a köviben. Sok ihletet és komit!

    Dina

    VálaszTörlés